28 Mayıs 2017 Pazar

İleri Excel Kursu İstanbul

Herkese Günaydın!
Belirli bir düzeyde Microsoft Office Excel bilgisine sahipsiniz.Fakat iş hayatınızda karşılaşabileceğiniz sorunların çözümünde etkin rol oynayan bir çözüm arıyorsanız İleri Excel Kursu tam size göredir. Kuantum Akademi'de alacağınız İleri Excel kursu ile artık iş hayatındaki sorunları çözmek çok kolay olacaktır.

ileri excel istanbul kuantum akademi

İleri Excel Kursu ile formülleri yönetebilmenin rahatlığını yaşayabilirsiniz. Üstelik %100 öğrenme garantisi ile eğitimlerimiz verilmektedir. Bu ne demektir derseniz, derslere devamsızlık yapmadığınız müddetçe anlamadığınız ya da takıldığınız konular olursa bir sonraki eğitime ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Yani İleri Excel'in şahı olmadan sizi kurumumuzdan uğurlamıyoruz :)

İleri Excel  kursu ile ilgili her hangi bir sorunuzda info@kuantumakademi.com.tr adresine mail atabilir, 0216 494 38 84 nolu telefondan bizi arayabilir ya da Tuzla İçmeler Köprüsü'nde bulunan kurumumuza gelebilirsiniz.






1 yorum:

  1. mükemmel bir kurs, katılanlara başarılar :)
    Kelebek etkisi keşif etkinliğinden geldim, izleyiciniz oldum, ben de beklerim https://sanskapiyicalarsa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil